Amaia eta Lide Erbina eta Anne Fernández de Corresek bosgarren bukatu dute Europako Jokoetako errugbi txapelketan

Anne Fernández de Corresek eta Amaia eta Lide Erbina ahizpek bosgarren postua eskuratu dute Krakovia-Malopolskako Europako Jokoen barruan jokatu den errugbi txapelketan, azken partidan Alemaniari 26-5 irabazita.

Multzoetako fase osoan bezala eta gaur goizean bertan Italiaren aurka, Ignacio Martin donostiarrak zuzentzen dituen taldea oso sendo agertu da, eta arratsaldean ere inolako pitzadurarik gabe jokatu du alemaniarren aurrean. Germaniarrek etengabe bilatu dituzten bide guztiak itxi dizkiete. Atsedenaldira 0-7koarekin joan dira, eta bigarren zatian 0-19raino egin dute hegan. Alemania hurbiltzen saiatu da Mette Lil Anna Zimmaten entsegu baten bidez, baina alferrik izan da. Espainiak veste erritmo bat ezarri du partidaren azken zatian, 5-26ra joateko eta txapelketako bosgarren postua eskuratzeko.

Torneoaren helburu nagusia garaipena lortzea zen, Pariseko Jokoetarako plaza zuzena ziurtatzeko, eta hori ezinezkoa izanez gero, podiumera igotzea munduko preolinpikoan sartzeko. Final-laurdenetan Txekiaren aurka galdu ondoren, ametsa zapuztu zitzaien, eta kudeaketa zaila duen egoera etorri zen karguan bi hilabete t’erdi eskas daramatzan Ignacio Martin entrenatzailearentzat. «Erronka handia zen, eta bi hilabete eta erdi eskasean hainbeste inertzia hartu dugu… hormaren kontrako kolpea izugarria izan dela, baina niretzat ikaskuntza oso handia da, eta espero dut askoz ere gehiago ikasten jarraitzea» esan dio Ignaciok Poloniara joandako Basque Teameko komunikazio taldeari.

Bestalde, badmintoneko binakako txapelketan, Clara Azurmendik eta Bea Corralesek multzoen faseko bigarren partida irabazi dute, final-laurdenetarako txartela ziurtatuz.

Donostiarrak eta madrildarrak garaipena lortu dute Au Yeong eta Hochmeir austriarren aurka (15-21, 21-11 eta 21-8). Bihar multzoen faseko azken partida jokatuko dute, ustez zailena, Debora Jille eta Cheryl Seinen herbeheretarren aurka.

Amaia y Lide Erbina y Anne Fernández de Corres terminan quintas en el torneo de rugby de los Juegos Europeos

Ignacio Martinen adierazpenak / Declaraciones de Ignacio Martin
Cracovia (Polonia), 27 de junio de 2023. Anne Fernández de Corres y las hermanas Amaia y Lide Erbina se han adjudicado el quinto puesto en el campeonato de rugby seven disputado dentro de los Juegos Europeos de Cracovia-Malopolska, al vencer en su último partido del torneo a Alemania por 26-5.

Al igual que en toda la fase de grupos y que esta misma mañana contra Italia, las dirigidas por el donostiarra Ignacio Martin se han mostrado muy sólidas, sin ninguna fisura ante las alemanas y cerrándoles todas las posibles vías que las germanas han buscado sin parar durante todo el choque. Se han ido al descanso con un 0-7 favorable en el marcador, y en el segundo tiempo han volado hasta el 0-19. Alemania ha intentado acercarse mediante un ensayo de Mette Lil Anna Zimmat, pero ha sido en vano. España ha cogido carrerilla en la parte final del partido para irse al 5-26 final y adjudicarse el quinto puesto del campeonato.

El gran objetivo del torneo era llevarse la victoria para asegurarse la plaza directa para los Juegos de París, y no pudiendo conseguirlo, subirse al podio para meterse en el preolímpico mundial. Tras la derrota ante Chequia en cuartos de final, todo quedó en un sueño inalcanzable, una situación difícil de gestionar para el técnico Ignacio Martín, que lleva apenas dos meses y medio en el cargo. «El reto era enorme, y en apenas dos meses y medio hemos cogido tanta inercia que el golpe contra la pared ha sido enorme pero el aprendizaje para mí es muy grande y espero que sea el comienzo de mucho más» ha comentado el seleccionador estatal Ignacio Martín al equipo de comunicación de Basque Team desplazado a Polonia.

Por otra parte, en la competición de dobles de bádminton, Clara Azurmendi ha ganado junto a Bea Corrales su segundo partido de la fase de grupos, asegurando así el billete para los cuartos de final.

La donostiarra y la madrileña han protagonizado una remontada en la pista de Tarnów para llevarse la victoria ante las austriacas Au Yeong y Hochmeir por 15-21, 21-11 y 21-8. Mañana disputarán su último encuentro de la fase de grupos, a priori el más complicado, ante las neerlandesas Debora Jille y Cheryl Seinen.

Fuente: Basque Team

Otras noticias